15.oktoober - Tallinn-Stockholm

Oli täiesti tavaline tööpäev. Hommikul kella kaheksaks/poole üheksaks jõudsime kontorisse, seal sai veel kõvasti rabatud ja otsi kokku tõmmatud ning siis peale lõunat oli juba ärevus nii sees, et praktiliselt ei tulnud töö tegemisest midagi välja. Õnneks oli läbi räägitud, et saab paar tundi varem minema, seega päris rabistamiseks ka ei läinud. Sai rahulikult "out-of-office" peale panna, kolleegidele "head tööd" soovida ning siis kontori ukse suhteliselt muretult enda selja taga sulgeda. Ärevus oli ka järsku möödunud, justkui läheks reisile Soome või Rootsi.
See viimane väide oli ka tegelikult poolenisti tõene, sest Stockholmi suunduv laev oli see, mille peale me tolle õhtul ju läksime. Mingil põhjusel olid Stockholmist algavad ning Iberia lennufirmaga toimuvad reisid võrreldamatult odavamad kui täpselt samad lennud Tallinnast või Helsingist. Tallinnaga võrreldes oli hinnavahe praktiliselt 2 korda, minu jaoks täielik müstika. Veelgi müstilisem oli see, et pilet Stockholm-Madrid-Buenos Aires-Madrid-Stockholm oli odavam kui Iberia lehelt pakutav lend Madrid-Buenos Aires-Madrid. Aga see on vist alati nii, et kes otsib see leiab...
Kohvrid olid meil kodus eelpakitud ning seetõttu jäigi üle need kaasa võtta, taksosse istuda ja sadamasse sõita. Seal ootas meid juba ihufotograaf Külli (ühe autori õde), kes jäädvustas meie viimased hetked kodumaa pinnal hämmastava põhjalikkusega. Väga emotsionaalseks õnneks asi sadamas ei läinud, sest oli ikka päris tugev tõenäosus, et ca 3 nädala pärast oleme Tallinnas tagasi. Oli ju ennemgi käidud teise maailma otsas ja täitsa eluga tagasi tuldud. Ootasime antud reisilt sama positiivset lõpplahendust. :)
"Victoria I" nimeline laev kahjuks ei üllatanud millegiga. Väikesed kajutid, suhteliselt masendav showprogramm ning restoranis hüperhinnad. See oli ka põhjus, miks pärast Tallinna lahelt linnasilueti nautimist, sulgesime ennast kajutisse ära. Ahjaa, ennem leidsime laevapoest ühe Argentiina vahuveini, mille pidasime õigeks ära osta ja tarbida. Päris mõnus vedelik oli, hea algus puhkusele ja reisile.
Arvestades seda, et polnud kindel, et millal jälle korralikult vertikaalasendis magada saab, siis juba ammu ennem südaööd kuulis mööduja meie kajutist ainult magamisnorinat. Ees ootas ülipikk lennupäev.